فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

جهاد تبیین به عنوان فریضه واجب و همگانی، انجام شود 

فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: جهاد تبیین به عنوان فریضه واجب باید با دقت و به موقع انجام شود.
کد خبر: ۹۴۵۷۸۶۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، شورای تحلیل سیاسی نیروهای مسلح استان قزوین در آستانه هفته دفاع مقدس به میزبانی تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

در نشست مدیران و مسئولان سیاسی نیروهای نظامی و انتظامی استان، سردار افروزی فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آزادی بیان به معنای واقعی وجود دارد. 

وی گفت: متاسفانه کسانی هستند که از روی آگاهی یا عدم آگاهی به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام و انقلاب هستند که البته با هوشیاری جوانان مومن و انقلابی، دشمنان داخلی و خارجی همیشه در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام مانده اند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نقش موثر رهبری امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: رهنمودهای امام راحل، همیشه راه گشای موانع و مشکلات پیش روی نظام بوده و هست که برای نمونه در مسائل داخلی در فتنه های مختلف دوران پس از دفاع مقدس و در جبهه مقاومت و عرصه های بین المللی و دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و عراق همیشه شاهد این موضوع بوده ایم.

سردار افروزی در پایان ضمن اعلام آمادگی همیشگی رزمندگان این تیپ برای مقابله با هرگونه تهدید داخلی و خارجی به بیان مطالبی در مورد جبهه مقاومت و عرصه های مختلف بین المللی پرداخت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار